4 پلاگین برتر پریمیر

تاریخچه Adobe Premiere Pro:
اگر جزو کسانی هستید که با تصویر و ویدیو سرکار دارید بدون شک نام Premiere Pro را شنیده اید. در اوایل دهه 90 بود که تکنولوژی رنگ و بوی جدیدی به خودش گرفته بود و سرعت و انقلاب اصلی فناوری های نوین و تکنولوژی وارد فاز جدیدی شد. در این سالها تحول زیادی در صنعت سخت افزاری و نرم افزاری شکل گرفت از کنسول های بازی مانند PlayStation 1 و اینترنت، نرم افزارهایی مانند Adobe Photoshop، پردازنده هایی مانند Intel Pentium، وب سایت گوگل، وای فای و غیره، همگی تکنولوژی را به دوره ای جدید وارد کردند. نرم افزار Adobe Premiere در سال 1991 نخستین بار برای سیستم عامل Mac معرفی شد. خالق این نرم افزار رندی اوبلوس بود.  نرم افزار Adobe Premiere Pro نخستین بار با در سال 2003 رونمایی شد. نرم افزاری که تا آن زمان صرفا با نام Premiere شناخته می شد و پسوند Pro روی آن نبود. اما بعد از معرفی این نسخه به شکل جدی این نرم افزار توانست تک تک رقبا را کنار بزند و امروزه آن را به عنوان بهترین نرم افزار و محبوبترین در بین تدوینگرها حساب کنیم. با اینکه رقبای سرسخت و قدرتمندی نیز وجود دارند اما به دلیل گستره کاری این نرم افزار و هماهنگی آن با سایر نرم افزارهای شرکت ادوبی مانند افتر افکت و فتوشاپ آن را یکه تاز ادیت در بین کاربران قرار داده است.

همانند هر برنامه محبوب در زمینه ویدیو، این نرم افزار نیز دارای پلاگین های مختلفی است که می تواند برای سرعت بخشیدن و همچنین حرفه ای تر شدن کار شما کمک بالایی کند. در این مطلب قصد داریم تا برخی از برترین پلاگین های نرم افزار Adobe Premiere Pro را به شما معرفی کنید، با ما در آرتا پی سی همراه باشید. همچنین برای خرید سیستم رندرینگ و سیستم مخصوص تدوین می توانید با ما در آرتا پی سی در تماس باشید و خریدی مطمئن با راهنمای تخصصی قبل از خرید، داشته باشید.

proDAD Mercalli

پلاگین Mercalli Pro

برخی اوقات تصویر ضبط شده دارای لرزش بسیار بالایی است، لرزش گیر پیش فرض پریمیر پرو Warp Stabilizer با اینکه در بیشتر اوقات می تواند کار شما را به شکل خوبی انجام دهد اما تصویر دچار کشیدگی شده و بخصوص در ویدیوهای که از لرزش بالایی برخوردار است کاملا دچار مشکل می شود. یکی از بهترین پلاگین ها برای رفع لرزش در تصاویر Mercalli Pro می باشد. این پلاگین می تواند کوچکترین لرزش دوربین را تشخیص دهد و تصویری پایدار تری ارائه دهد. همچنین از ویژگی های بسیار عالی این پلاگین مشکلات شاتر دوربین را برطرف کرده و تصویر بسیار صافی را به شما نشان می دهد.

Knoll Light Factory

Knoll Light Factory

با کمک این پلاگین به راحتی می توانید افکت های نوری مانند نور های نئونی، شبیه سازی نورهای چراغ ماشین، ستاره، و انعکاس نور را خلق کرد. با این پلاگین بدون نیاز به هیچ دانشی به راختی نورهای جذاب سینمایی را خلق کنید. پلاگین Knoll Light Factory با ارائه بهترین پریست ها و نور با رنگ های مختلف پروژه شما را پیش از بیش زیبا تر خواهد کرد.

Boris FX Mocha

پلاگین موکا

ترک کردن و قرار دادن نوشته یا عکس از بزرگترین ایرادات نرم افزار پرمیر باشد. چرا که به شکل بسیار محدود این کار صورت میگیرد و برای ترک کردن به صورت حرفه ای وارد نرم افزار After Effects شد و بعد از انجام کارهای Tracking و رندر به نرم افزار ادوبی پرمیر برگشت و ادامه داد. بدون شکل بهترین پلاگین (همچنین به صورت Stand Alone) برای این کار چیزی نیست جز Boris FX Mocha، این پلاگین خارق العاده هر نوع ویدیو را می تواند برای شما Track کند. از تصاویر دو بعدی ساده گرفته تا تصاویری سه بعدی و حرکت های پیچیده. با کمک Mocha کار ترک بشدت برای شما ساده و حرفه ای صورت میگیرید.

CONTINUUM

پلاگین CONTINUUM

برده سبز و قرار دادن تصویر دلخواه در پس زمینه همواره و در سالها متعددی استفاده می شود، با کمک پلاگین Boris FX Continuum به راحتی هرچه تمام می توانید پس زمینه را پاک کنید و تصویر دلخواه خود را قرار دهید.

پلاگین بسیار زیادی وجود دارد که می توانند در این لیست قرار بگیرند، پلاگین هایی مانند Motion Bro که با بیش از هزار پریست برای ترنزیشن (افکت انتقال تصویر به تصویر دیگر) کار شما را حرفه ای تر می کند یا پلاگین هایی مانند Neat Video که می تواند نویز تصاویر را به شکل ایده آلی پاک کند و سایر پلاگین ها نیز وجود دارند اما مال برخی از پر استفاده ترین ها را برای شما قرار داده تا هم مفید و هم مطلب کوتاه باشد.