اف ال استودیو (FL Studio) رو می توان یکی از بهترین نرم افزار های ساخت موسیقی در دنیا دانست. به برنامه هایی که تمام کارهای یک موزیک را انجام میدهد DAW می گویند. (Digital Audio Workstation). نرم افزار FL Studio در کشور ما نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که ظاهری بسیار جذاب و امکانات بی نظیر و افکت ها و پلاگین های Native،سهولت استفاده از این نرم افزار آن همگی دلیل این محبوبیت است. اما هر نرم افزار DAW نیازمند پلاگین می باشد. امروزه و با استفاده از سازهای مجازی یا به اصطلاح موسیقی VSTi، تقریبا صدای هر سازی را می توانید خلق کنید. صرف هزینه برای تمامی سازها به هیچ عنوان منطقی نیست. اکثر آهنگسازها برای سهولت کار بجای اینکه نوازنده ای را برای هر ساز بی آورند، با پلاگین ها، VST و VSTi ها کار می کند و صدای طبیعی و نزدیک به ساز واقعی را خلق می کند. در ادامه با بهترین پلاگین ها و VST و VSTi ها آشنا خواهید شد. همچنین اگر قصد خرید سیستم رندرینگ، انجام کارهای موسیقی و یا خرید سیستم گیمینگ هستید می توانید با ما در آرتا پی سی تماس گرفته و از راهنمای رایگان قبل از خرید بهرمند شوید.

Kontakt 6

Kontakt 6 پلاگین

اگر بگوییم بهترین VST دنیا همین است، اغراق نکرده ایم. پلاگین VST کانکت توسط شرکت بسیار معروف در زمینه موسیقی یعنی Native Instrument تولید شده است. بانک صوتی بالای 50 گیگابات شما را از داشتن تمامی سازها بی نیاز می کند. خلق یک موسیقی اکترونیک یا ساخت یک اثر کلاسی همراه با سمفونی همگی با کمک Kontakt 6 امکان پذیر است. به جرات می توان گفت که Kontakt محبوبترین VST موجود در دنیاس و در کشور ما نیز از محبوبترین ها به حساب می آید. اگر شما قصد شروع به ساخت موسیقی کرده اید این پلاگین بهترین راه برای شروع است چرا که از ابتدای راه تا وقتی که حرفه ای بشوید در کنار شما خواهد ماند.

CS-80V

پلاگین CS-80V

با پلاگین CS-80V می توانید به تولید ARP به پردازید. یکی از بهترین ها در حیطه تولید Arpeggiator و Synth می باشد. اگر از علاقمندان به موسیقی هستید و قصد ساخت یک موزیک هستید بدون شک به صداهای Arp و Synth نیاز دارید. پلاگین VS-80V از دید ما در آرتا پی سی یکی از بی نظیر ترین ها در این زمینه است. در حقیقت این پلاگین یک سینتی سایزر را به محیط FL Studio می آورید. این پلاگین توسط بسیاری از آهنگسازان معروف جهان استفاده می شود.

FET Compressor

پلاگین FET Compressor

فشرده سازی و محدود کردن حجم ورودی صدا از اساسی ترین و مهمترین بخش ضبط صدا می باشد که به این کار در حقیقت فشرده کردن صدا می گویند و به این پلاگین ها که این کار را انجام میدهند Compressor  گفته می شود. نرم افزار FL Studio به خودی خود دارای چندین پلاگین Compressor می باشد اما اگر قصد دارید که این کار به راحتی هرچه تمام و همچنین با بهترین کیفیت در اختیار داشته باشید ما به شما FET Compressor را پیشنهاد می کنیم. با در اختیار داشتن ظاهری زیبا (بخصوص عاشقان آنالوگ) استفاده کم از پردازنده قابلیت Stage Distortion و ساید چین Sidechain به صورت External این پلاگین را به یک فشرده ساز حرفه ای تبدیل کرده است.

Nexus 4

وی اس تی نکسوز 4

یکی از بهترین وی اس تی های موجود در دنیا را میتوان به Nexus 4 لقب داد. یک پلاگین کامل و ایده آل برای هر سبک از موزیک و مناسب برای تمامی آهنگ ساز ها، بانک و پریست های بی نظیر از تمامی سازها و همچنین کیفیت به شدت عالی، انواع صداها و در یک کلام مجموعه کامل و بهشت سازندگان موسیقی می باشد. اما از بزرگترین معایب آن گران بودن Packهای آن دانست که هر کدام با قیمت تقریبا 60 دلاری فروخته می شود. اما حقیقت را بخواهید اگر قصد حرفه ای شدن را دارید و دوست دارید خروجی کار شما ایده آل باشد بانک صوتی نکسوز ارزش هزینه کردن را دارد.

در مجموع باید گفت که هزاران VST و پلاگین برای نرم افزار های DAW در دنیا وجود دارد و قرار دادن همگی آنها در یک مطلب کار طاقت فرسا و از حوصله خواننده خارج است. گروه آرتا پی سی بهترین در ارائه خدمات در کشور است. بهترین مشاوره قبل از خرید را می توانید با تماس به متخصصین ما در اختیار داشته باشید.